- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Разработка, доставка, внедряване, обучение и поддръжка на интегрирана система за фирмено управление БИЗНЕС НАВИГАТОР.
Бизнес Навигатор е съвременна професионална интегрирана компютърна система за фирмено управление под Windows, разработена по европейските стандарти. Обхваща цялостната дейност по обработка и отчитане на ежедневните операции в съвременните фирми и организации, документооборота, счетоводната информация, обслужването на клиентите, отчитането на резултатите и анализа на дейността посредством гъвкава система за генериране и оформяне на отчети.
Функционални възможности:
Пълна счетоводна система.
• Търговия, търговски центрове, складово стопанство.
• Производство, калкулация на себестойност, рецептурници.
• Бюджетиране, планиране.
• Управление на финансите.
• Касови и банкови операции.
• Импорт-експорт на данни.
• Валута и валутни разлики.
• Дълготрайни активи, амортизации, данъчен амортизационен план.
• Следене на разплащанията.
• Автоматично отчитане на ДДС + дискета.
• Дизайнер на входни филтри.
• Генератор на отчети.
• Вградени дизайнери на документи и отчети.
• Услуги, туризъм.
• Английски, немски, френски, италиански и руски език.
• Управление на човешки ресурси, работни заплати.
БИЗНЕС НАВИГАТОР е гъвкава интегрирана система, която лесно се настройва към особеностите на фирми с различен предмет на дейност и с различна големина и обем на информацията.
Разработка, доставка, внедряване, обучение и поддръжка на интегрирана система за фирмено управление БИЗНЕС НАВИГАТОР.
Бизнес Навигатор е съвременна професионална интегрирана компютърна система за фирмено управление под Windows, разработена по европейските стандарти. Обхваща цялостната дейност по обработка и отчитане на ежедневните операции в съвременните фирми и организации, документооборота, счетоводната информация, обслужването на клиентите, отчитането на резултатите и анализа на дейността посредством гъвкава система за генериране и оформяне на отчети.
Функционални възможности:
Пълна счетоводна система.
• Търговия, търговски центрове, складово стопанство.
• Производство, калкулация на себестойност, рецептурници.
• Бюджетиране, планиране.
• Управление на финансите.
• Касови и банкови операции.
• Импорт-експорт на данни.
• Валута и валутни разлики.
• Дълготрайни активи, амортизации, данъчен амортизационен план.
• Следене на разплащанията.
• Автоматично отчитане на ДДС + дискета.
• Дизайнер на входни филтри.
• Генератор на отчети.
• Вградени дизайнери на документи и отчети.
• Услуги, туризъм.
• Английски, немски, френски, италиански и руски език.
• Управление на човешки ресурси, работни заплати.
БИЗНЕС НАВИГАТОР е гъвкава интегрирана система, която лесно се настройва към особеностите на фирми с различен предмет на дейност и с различна големина и обем на информацията.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
КОМИТЕКС ООД е българска технологична компания, която предоставя решения за персонална идентификация и електронна сигурност. Компанията доставя персонализиращи картови системи за издаване на всички видове пластмасови карти и лични документи, картови устройства, скенери за лични документи, биометрични устройства и специализиран софтуер, като осигурява собствен гаранционен и следгаранционен сервиз.
Екипът на КОМИТЕКС успешно е реализирал множество проекти за държавния, финансовия и корпоративния сектор. Фирмата разполага със собствен небанков персонализиращ и мейлинг център, където се изпълняват картови проекти по дизайн, издаване и персонализиране, заедно с услуги по машинно пликоване, информационно и абонаментно обслужване, логистика и спедиция.
КОМИТЕКС е представител на Entrust Datacard, Evolis, Matica Technologies, ACS, Regula, Desko, FingerTec, FutureCard, Oberthur, Crossmatch, Futronic, Uniform, Charismathics, Feitian, GIGA-TMS, Lucky Technology, CardKeep.
- Управляващ представител:
- Телефон:
- Имейл:
- Адрес:
КОМИТЕКС ООД е българска технологична компания, която предоставя решения за персонална идентификация и електронна сигурност. Компанията доставя персонализиращи картови системи за издаване на всички видове пластмасови карти и лични документи, картови устройства, скенери за лични документи, биометрични устройства и специализиран софтуер, като осигурява собствен гаранционен и следгаранционен сервиз.
Екипът на КОМИТЕКС успешно е реализирал множество проекти за държавния, финансовия и корпоративния сектор. Фирмата разполага със собствен небанков персонализиращ и мейлинг център, където се изпълняват картови проекти по дизайн, издаване и персонализиране, заедно с услуги по машинно пликоване, информационно и абонаментно обслужване, логистика и спедиция.
КОМИТЕКС е представител на Entrust Datacard, Evolis, Matica Technologies, ACS, Regula, Desko, FingerTec, FutureCard, Oberthur, Crossmatch, Futronic, Uniform, Charismathics, Feitian, GIGA-TMS, Lucky Technology, CardKeep.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
LIREX BG е водеща българска ИТ компания, една от най-експертните организации на европейския пазар в областта на информационните и комуникационни технологии. С близо 30 години опит във високотехнологичната индустрия, LIREX е водеща в реализацията на цялостни решения и професионални услуги за организации от много сфери на икономиката, както в корпоративния, така и в публичния сектор. LIREX BG покрива широк спектър от потребностите на организациите от технологии, ИТ експертиза и ИТ ресурси в следните ключови области: ИТ среда, информационна сигурност, физическа сигурност и дигитализация на процеси. Реализира цялостни решения и професионални услуги за организации от различни сфери на икономиката. Разработва и имплементира различни системи като голяма част от тях са персонализирани.
LIREX BG е водеща българска ИТ компания, една от най-експертните организации на европейския пазар в областта на информационните и комуникационни технологии. С близо 30 години опит във високотехнологичната индустрия, LIREX е водеща в реализацията на цялостни решения и професионални услуги за организации от много сфери на икономиката, както в корпоративния, така и в публичния сектор. LIREX BG покрива широк спектър от потребностите на организациите от технологии, ИТ експертиза и ИТ ресурси в следните ключови области: ИТ среда, информационна сигурност, физическа сигурност и дигитализация на процеси. Реализира цялостни решения и професионални услуги за организации от различни сфери на икономиката. Разработва и имплементира различни системи като голяма част от тях са персонализирани.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Луканет ООД е софтуерна компания, разработваща информационни платформи за
управление на бизнеса. Водещ продукт на компанията е Barsy – комплексна система от
софтуер, оборудване и услуги за организация и управление на бизнеса. Разработваме
върху операционна система Linux, използваме Internet като основна инфраструктура.
Клиентите ни получават постоянен 24/7 достъп до своята бизнес информация и
управляват дейността си в реално време. Система Barsy организира ежедневните
работни процеси – продажби, поръчки, склад, документи, клиенти, доставчици и др. С
Barsy се обслужват широк спектър бизнеси – заведения, магазини, онлайн магазини,
вериги търговски обекти, търговски офиси и др. Освен класическите функционалности
на складово-търговския софтуер, Barsy съчетава множество частни разработки, от
скоро вече е и платформа за е-магазин. Стремим се всяка наша разработка и
е-магазин да отговаря максимално точно на бизнес модела и изискванията на клиента.
Клиентите ни са позиционирани в България и Румъния. Основен интерес
представлява европейският пазар.
Луканет ООД е софтуерна компания, разработваща информационни платформи за
управление на бизнеса. Водещ продукт на компанията е Barsy – комплексна система от
софтуер, оборудване и услуги за организация и управление на бизнеса. Разработваме
върху операционна система Linux, използваме Internet като основна инфраструктура.
Клиентите ни получават постоянен 24/7 достъп до своята бизнес информация и
управляват дейността си в реално време. Система Barsy организира ежедневните
работни процеси – продажби, поръчки, склад, документи, клиенти, доставчици и др. С
Barsy се обслужват широк спектър бизнеси – заведения, магазини, онлайн магазини,
вериги търговски обекти, търговски офиси и др. Освен класическите функционалности
на складово-търговския софтуер, Barsy съчетава множество частни разработки, от
скоро вече е и платформа за е-магазин. Стремим се всяка наша разработка и
е-магазин да отговаря максимално точно на бизнес модела и изискванията на клиента.
Клиентите ни са позиционирани в България и Румъния. Основен интерес
представлява европейският пазар.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл: