- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Смартшоп е българска фирма, основана 2012 г., с основен предмет на дейност внос и дистрибуция на потребителска електроника. Младият и енергичен екип на Смартшоп концентрира усилията си за налагането на иновативни продукти и решения на пазара в България. Голяма част от внасяните продукти се предлагат под собствена запазена марка Xmart. Мисията на Смартшоп е да предостави на българските потребители достъп до най-съвременните продукти и решения в сферата на Internet of Things (IoT). За краткото време от своето създаване Смартшоп се утвърди като предпочитан партньор за някои от най-големите търговски вериги за потребителска електроника в страната. Едновременно с това екипът успя да отговори на високите изисквания на хиляди крайни клиенти, които предпочетоха предлаганите от Смартшоп продукти и услуги.
- Управляващ представител:
- Телефон:
- Имейл:
- Адрес:
Смартшоп е българска фирма, основана 2012 г., с основен предмет на дейност внос и дистрибуция на потребителска електроника. Младият и енергичен екип на Смартшоп концентрира усилията си за налагането на иновативни продукти и решения на пазара в България. Голяма част от внасяните продукти се предлагат под собствена запазена марка Xmart. Мисията на Смартшоп е да предостави на българските потребители достъп до най-съвременните продукти и решения в сферата на Internet of Things (IoT). За краткото време от своето създаване Смартшоп се утвърди като предпочитан партньор за някои от най-големите търговски вериги за потребителска електроника в страната. Едновременно с това екипът успя да отговори на високите изисквания на хиляди крайни клиенти, които предпочетоха предлаганите от Смартшоп продукти и услуги.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Степ-Софт Алианс е българска софтуерна компания, с повече от 18 години опит в разработката, внедряването и поддръжка на системи за управление на бизнеса. Дружеството има богат опит в различни индустрии, като предлаганите софтуерни решения покриват изцяло процесите на управление на доставките, продажбите, логистичната, производствената и финансово-счетоводната дейност. Продуктите са известни със запазената търговска марка S-Office®, а платформата, на която са базирани, позволява софтуерните системи да следват бизнес процеса и нуждите на потребителите на българските, регионалните и глобалните пазари.
Степ-Софт Алианс е българска софтуерна компания, с повече от 18 години опит в разработката, внедряването и поддръжка на системи за управление на бизнеса. Дружеството има богат опит в различни индустрии, като предлаганите софтуерни решения покриват изцяло процесите на управление на доставките, продажбите, логистичната, производствената и финансово-счетоводната дейност. Продуктите са известни със запазената търговска марка S-Office®, а платформата, на която са базирани, позволява софтуерните системи да следват бизнес процеса и нуждите на потребителите на българските, регионалните и глобалните пазари.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
StorPool е водещ световен доставчик на решения за съхранение на данни. Компанията помага на cloud доставчици и компании, лидери на пазара, управляващи собствена инфраструктура, да изграждат бързи и надеждни облаци и да получат конкурентно предимство. StorPool е сред малкото български компании, израснали от стартъп до водещ световен доставчик на софтуер. Основана през 2012 г., компанията се доказва като новатор, създавайки изключителен продукт и успешно продавайки го на световния пазар.
StorPool разработва software-defined сторидж – софтуер, който работи на стандартни сървъри и изгражда високоефективна система за съхранение на данни. Гордеем се, че сме екип от изключителни специалисти, които създават бъдещето на пазара на data storage. Нашата мисия е да направим съхранението на данни по-просто и по-ефективно чрез разработване на изключителен софтуер за съхранение и внедряването му в компании по целия свят.
StorPool е водещ световен доставчик на решения за съхранение на данни. Компанията помага на cloud доставчици и компании, лидери на пазара, управляващи собствена инфраструктура, да изграждат бързи и надеждни облаци и да получат конкурентно предимство. StorPool е сред малкото български компании, израснали от стартъп до водещ световен доставчик на софтуер. Основана през 2012 г., компанията се доказва като новатор, създавайки изключителен продукт и успешно продавайки го на световния пазар.
StorPool разработва software-defined сторидж – софтуер, който работи на стандартни сървъри и изгражда високоефективна система за съхранение на данни. Гордеем се, че сме екип от изключителни специалисти, които създават бъдещето на пазара на data storage. Нашата мисия е да направим съхранението на данни по-просто и по-ефективно чрез разработване на изключителен софтуер за съхранение и внедряването му в компании по целия свят.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Телефон:
- Имейл:
- Адрес:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Тим ВИЖЪН България е партньор на Microsoft и един от водещите български внедрители на системи за управление на бизнеса. Компанията предоставя професионални услуги, свързани с анализа и оптимизацията на бизнес процеси, проектиране, изграждане и внедряването на интегрирани ERP, CRM и BI решения за управление и анализ.
Тим ВИЖЪН България е първият внедрител на водещото ERP решение Microsoft Dynamics NAV (NAVISION) в България, като през изминалите години не спира да разширява своята експертиза и да обогатява портфолиото си от услуги и решения, сред които Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365, Tableau BI Software, JetEnterprise и SQL Server Reporting Services.
Компанията има над 100 успешно реализирани проекта за водещи български и международни компании и експертиза в индустрии като Производство, Дистрибуция, Машиностроене, Хранително-вкусова промишленост, Услуги, Транспорт и логистика, Строителство и др.
Тим ВИЖЪН България е партньор на Microsoft и един от водещите български внедрители на системи за управление на бизнеса. Компанията предоставя професионални услуги, свързани с анализа и оптимизацията на бизнес процеси, проектиране, изграждане и внедряването на интегрирани ERP, CRM и BI решения за управление и анализ.
Тим ВИЖЪН България е първият внедрител на водещото ERP решение Microsoft Dynamics NAV (NAVISION) в България, като през изминалите години не спира да разширява своята експертиза и да обогатява портфолиото си от услуги и решения, сред които Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365, Tableau BI Software, JetEnterprise и SQL Server Reporting Services.
Компанията има над 100 успешно реализирани проекта за водещи български и международни компании и експертиза в индустрии като Производство, Дистрибуция, Машиностроене, Хранително-вкусова промишленост, Услуги, Транспорт и логистика, Строителство и др.
- Управляващ представител:
- Адрес:
- Телефон:
- Имейл:
Тонеган ООД е утвърдена българска компания с над 30-годишен опит в разработката на софтуерни решения за управление на бизнеса и човешките ресурси. Дружеството е сертифицирано по ISO 9001, което гарантира високото качество на предлаганите услуги и софтуерни решения.
Дейността е фокусирана в две основни направления:
- ERP система за управление на бизнеса – модулна платформа, която интегрира ключови процеси като производство, складово стопанство, покупки, продажби, счетоводство и финансови анализи. Системата позволява поетапно внедряване и адаптация спрямо нуждите на клиентите. Разработват се персонализирани решения, които включват поръчкови производствени модули за компании от различни индустрии, като производство на хляб и хлебни изделия, мляко и млечни продукти, бои и лакове, както и специфични модули за управление и контрол на доставките и експедицията.
- Система за управление на човешките ресурси – Тереза – модулна HR платформа, която автоматизира всички основни дейности по управление на персонала – от наемане и администриране до изчисляване на възнаграждения и анализи. Системата осигурява пълно съответствие с трудовото и осигурителното законодателство. Тереза е налична както като уеб-базирано решение (SaaS), така и като лицензиран софтуер за компании, предпочитащи локално внедряване.
Тонеган ООД се отличава с индивидуален подход към всеки клиент, осигурявайки цялостен процес – от бизнес анализ и консултация, през персонализация и интеграция на софтуера, до обучение и дългосрочна поддръжка.
Повече информация за Тонеган и предлаганите услуги е достъпна на: https://tonegan.bg/
Тонеган ООД е утвърдена българска компания с над 30-годишен опит в разработката на софтуерни решения за управление на бизнеса и човешките ресурси. Дружеството е сертифицирано по ISO 9001, което гарантира високото качество на предлаганите услуги и софтуерни решения.
Дейността е фокусирана в две основни направления:
- ERP система за управление на бизнеса – модулна платформа, която интегрира ключови процеси като производство, складово стопанство, покупки, продажби, счетоводство и финансови анализи. Системата позволява поетапно внедряване и адаптация спрямо нуждите на клиентите. Разработват се персонализирани решения, които включват поръчкови производствени модули за компании от различни индустрии, като производство на хляб и хлебни изделия, мляко и млечни продукти, бои и лакове, както и специфични модули за управление и контрол на доставките и експедицията.
- Система за управление на човешките ресурси – Тереза – модулна HR платформа, която автоматизира всички основни дейности по управление на персонала – от наемане и администриране до изчисляване на възнаграждения и анализи. Системата осигурява пълно съответствие с трудовото и осигурителното законодателство. Тереза е налична както като уеб-базирано решение (SaaS), така и като лицензиран софтуер за компании, предпочитащи локално внедряване.
Тонеган ООД се отличава с индивидуален подход към всеки клиент, осигурявайки цялостен процес – от бизнес анализ и консултация, през персонализация и интеграция на софтуера, до обучение и дългосрочна поддръжка.
Повече информация за Тонеган и предлаганите услуги е достъпна на: https://tonegan.bg/