Бъдещето на търговията и дигиталните перспективи в сектора
разкрива форумът „МySuccess in Retail # 4.0 – готови ли сте за бъдещето на търговията?“
· Готови ли сте за бъдещето на търговията? Какви са новостите и тенденциите в сектора?
· Какво ще се случи с реалните, физически обекти на магазините? Ще остане ли офлайн пазаруването преживяване от миналото?
· Какви са тенденциите, които трябва да следват търговците? Какво търсят клиентите и как да бъде удовлетворено търсенето им?
Отговорите на тези и много други въпроси ще търси форумът „МySuccess in Retail # 4.0 – готови ли сте за бъдещето на търговията?“. Фокус в програмата тази година ще бъдат новите бизнес модели, които изначално променят глобалната ритейл сцена, и тяхното отражение както върху компаниите, така и върху клиентите.
Сред темите, които ще бъдат дискутирани на форума, са бъдещето на ритейл сектора, ролята на технологичните иновации и начинът, по който те променят търговията на глобално ниво. На фона на това участниците в събитието ще могат да придобият представа за мястото на българския пазар на картата на тази трансформация, както и за готовността на компаниите за промяната. Ще бъде разгледан и въпросът за нарастващия тренд за персонализaция при пазаруването и най-ефективните техники за разбиране нуждите на клиента, начините за изграждане на доверие и лоялност, както и възможностите за поставяне на по-голям акцент на клиентското преживяване.
Водещо място в програмата на „Retail # 4.0 – готови ли сте за бъдещето на търговията?“ е поставено върху темата за дигиталния маркетинг. Какво, как и защо да проследяваме, за да сме в крак с днешния потребител; как да управляваме #марките си в дигиталната ера – това са само част от въпросите, които ще засегнат лекторите. В своите презентации експертите ще проследят еволюцията на ритейл маркетинга, новостите и работещите стратегии при дигиталния маркетинг, а представители на водещи търговски и дистрибуторски компании ще представят добри дигитални практики от бизнеса си.
Лектори по време на форума ще бъдат водещи специалисти от изследователски компании, проучващи потребителските нагласи и търсене, експерти с дългогодишен опит в управлението на търговски политики, както и представители на някои от най-големите фирми в областта на търговията и дистрибуцията на стоки. По въпросите на дигиталния маркетинг и еволюцията на търговията в тази посока лектори ще бъдат утвърдени експерти и практици по прилагането на нови подходи и въвеждането на дигитални практики.
Очаква се в събитието да се включат над 100 участника от средите на висшия и среден фирмен мениджмънт, бранд мениджъри, собственици и съдружници в управлението на компании. Форумът е насочен както към представители на фирми-производители, търговски вериги, търговци и дистрибутори, така и на изследователски агенции, браншови организации и фондации, софтуерни компании, дружества от финансовия и банковия сектор, консултантски агенции, доставчици на оборудване и др.
За първи път пълно видео съдържание от събитието ще бъде налично непосредствено след Форума и ще може да бъде закупено, като за участниците то ще бъде на преференциална цена. Видеата са заснети и обработени от професионален екип на EventsPRO.bg.
Допълнителна информация, програма, лектори и регистрация за събитието можете да намерите на https://www.mysuccess.bg/retail19/
Партньори на събитието: IBCS Bulgaria, IAB Bulgaria, INTERPRED-WTC Sofia, БАИТ EventsPRO.bg
За допълнителна информация:
Надя Гогова
Списание “Enterprise”
тел. 02/983 5889
моб. +359 894 426 239
E-mail: nadya@enterprise.bg
web: www.enterprise.bg