– Фармацевтичният пазар и тендеции – европейски и регионален поглед 2017-2018”, Иван Георгиев, Delivery Unit Head for Bulgaria, Greece, Romania and Turkey and Managing Director for Bulgaria at Quintiles IMS Health/IQVIA
– Дигиталните тенденции за фармацевтичният бранш”,Наталия Кирилова, член на IAB България, Managing Director Digital Marketing Group
– „ GDPR 2016/679/EС“ /General Data Protection Regulation /- новият Европейски регламент за ползване на личните данни за фармация и здравеопазване, Ernst & Young България
– Digital transformation & Innovation- фармацията на бъдещето чрез дигитални и технологичните решения
– „Иновативни технологии във фармацията и медицината – ползи и предизвикателства”, Методия Чадиковски Изпълнителен директор, Рош България
– Как влият софтуерните решения на фармацевтичната индустрия? Balkan Services
– „Пътя на здравеопазването през погледа на мобилните и дигитални технологии – телемедицина”, Ивайло Дачов, Управител на Check Point Cardio
– Бизнесът и здравеопазването – добри дигитални практики:
– Case Study, покана към Цветелина Томина, Маркетинг мениджър, Walmark
– Case Study , покана към Чудомира Петкова, Маркетинг мениджър, Аптеки Медея
-Case Study“Използване на изкуствен интелект (AI) и съвременни платформи за дигитален маркетинг за подобряване на ежедневната комуникация с пациентите”, Иван Тодоров, председател на Съвета на директорите на „ДР Щерев“ АД и мениджър „Маркетинг“ в Медицински комплекс „Д-р Щерев“
!!! Добавена стойност: Практическа част WORKSHOP
Част 2: Модератор: д-р Явор Янкулов, PhD Мениджър обучения e-training.bg
Тема: Как да печелим повече при по-малко клиенти? Как да привлечем и задържим нови стойностни клиенти?
Подтема: Има ли бизнес в социалните мрежи?
Част 2: Модератор– Петър Владимиров, Партньор в дигитална агенция “Interactive Share
Teма: Digital marketing за фармацетичната индустрия
РЕГИСТРИРАЙТЕ се сега: http://pharma4.0.mysuccess.bg/
Екипът на списание ENTERPRISE
тел. 02/9835889