13.11.2013 г., София
Ръководител на офис за технологичен трансфер (Код по НКПД: 1219 6011), подчинен на Изпълнителния директор на БАИТ
Цел на длъжността: Ръководи дейността на офис за технологичен трансфер.
Ръководи: дейността на офиса и осъществява дейностите по проекта „Създаване на национален офис за технологичен трансфер в сектора на информационните технологии” и възлага и контролира изпълнението на задачите от експертния специалист в офиса за технологичен трансфер.
Задължения:
- Разработва детайлна концепция и план за изпълнение на услугите на офиса и я съгласува с УС на БАИТ.
- Отговаря за оперативната дейност на офиса и услугите, които предоставя към предприятия.
- Осъществява контакти и взаимодействие за популяризиране на дейността на офиса в национален и международен мащаб като осъществява срещи, участва в семинари, конференции, форуми за представяне на офиса.
- Осъществява контакти и взаимодействие между доставчиците на знания и предприятия в областта на ИКТ сектора за осъществяване дейността на офиса.
- Участва при изпълнението на услуги, свързани с иновативни разработки от страна на офиса и възлага извършването към трети страни, при необходимост, както и ги предлага за внедряване в предприятия.
- Разработва плана за устойчиво финансово обезпечаване на дейността на офиса, други.
Отговорности:
- Отговаря за качеството изпълнение на дейностите по проекта, за своевременното подаване на информация, необходима за документите за отчитането на дейностите.
- Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация.
- Материална отговорност във връзка с опазването на повереното имущество.
- Отговорност за техническото състояние на поверената техника (телефон, факс, компютър, принтер, копирна техника и т. н.).
- Носи отговорност за опазване на поверителната информация.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: квалификация в областта на ИКТ, икономика, право или сходна – магистър и/или бакалавър;
- Минимум 3 години ръководен опит;
- Опит в областта на дейности, свързани с разработване и/или внедряване на иновации и/или трансфер на знания и технологии, познаване на ИКТ сектора и нуждите в България.
- Чужди езици – отлично владеене на английски език, удостоверено чрез дипломи за завършена английска езикова гимназия или английска филология, или притежаващ поне един от изброените сертификати – Кеймбридж сертификат, SAT, TOEFL или чрез професионален опит минимум 2 г. в мултинационална компания с работен език английски; добро владеене на втори чужд език – руски, немски, френски, испански.
- Изисквания за квалификация и обучение: работа с компютър / MS Office, Интернет, електронна поща, социални мрежи – Facebook, Linkedin и др./
Други изисквания: конфиденциалност, чувство за лична отговорност и самоконтрол, умения за работа в екип.
Специални знания и умения:
- Познава ИКТ сектора.
- Познава основните канали за маркетингови комуникации.
- Умения за работа със съобщителна и друга офис техника.
Срок за кандидатстване:
Моля, изпратете необходимите документи – заявление (в свободна форма) за кандидатстване с посочване на позицията, за която се кандидатства; копия на други документи, удостоверяващи, че кандидатът отговаря на изискванията за заемане на длъжността (дипломи, сертификати, трудови книжки, договори, препоръки и др.) и професионална автобиография на електронен адрес bait@bait.bg, както и в офиса на БАИТ на адрес: бул. Драган Цанков 36, СТЦ Интерпред, офис 339Б не по-късно от 20 ноември 2013 г. включително.
Начин на кандидатстване:
Кандидатите, които отговарят по документи на изискванията за заемане на длъжността, ще бъдат поканени на интервю. Ако в указания срок са подадени документи само от един кандидат, който отговаря (съгласно тях) на изискванията за заемане на длъжността, няма да бъде провеждано интервю.