• bait@bait.bg
  • +359 876234681; +359 876234692
  • Бул. "Драган Цанков" No.36, Интерпред, офис 339Б, София 1040
Search here...

Новина от член на БАИТ

Musala Soft, част от Qinshift и Avenga се обединяват под един бранд – укрепвайки глобалните си възможности в областите на изкуствения интелект, разработката на специализиран софтуер и корпоративните технологии.

Прага / София, 19 май 2025 г. – С гордост съобщаваме, че от днес Musala Soft, една от най-уважаваните технологични компании в България и ключова част от Qinshift, официално се присъединява към обединения глобален бранд: Avenga.
С над две десетилетия опит в софтуерното инженерство, иновациите и успехите с клиенти, Musala Soft изигра основополагаща роля в изграждането на репутацията и възможностите, които сега определят Avenga. Екипите, експертизата и културата на на компанията са ключови за доставянето на комплексни технологични решения за клиенти в цяла Европа и отвъд.
Тази промяна бележи следващата стъпка в трансформацията след придобиването на Musala Soft от KKCG през 2022 г. и сливането на Qinshift и Avenga през 2024 г. Тя отразява начина, по който компанията вече работи – с обединени екипи, споделено лидерство и обща амбиция: да помага на клиентите си да решават реални бизнес проблеми чрез интелигентно използване на технологии.
Днес Avenga обединява над 6000 професионалисти, работещи в Европа, Северна и Южна Америка, Африка и Азия. Компанията обслужва глобални организации в сферите на финансите, телекомуникациите, автомобилостроенето, производството и науките за живота, предоставяйки дълбока индустриална експертиза и силни възможности за реализация в областта на дигиталните платформи, данните, разработката на AI стратегии, модернизацията на облачните технологии и управляваните услуги.
С нарастващото търсене на все по-целенасочени, ефективни и мащабни решения, Avenga предоставя разработка на специализиран софтуер, интегриран с усъвършенствано AI консултиране, приложения за машинно обучение и инструменти за прогнозен анализ. Тези решения помагат на клиентите да увеличат оперативната си ефективност, да вземат решения, базирани на данни и да предоставят персонализирано потребителско изживяване.
Людовик Годе, изпълнителен директор на Avenga, сподели: „Този ребрандинг отразява начина, по който вече работим – обединени като една компания, с една ясна цел: да помогнем на клиентите си да използват технологиите, за да вървят напред, да взимат по-добри решения и да останат конкурентоспособни. Основен фокус за нас е превръщането на изкуствения интелект в реалност за бизнеса и интегрирането му в съществуващи системи, данни и процеси по безопасен, мащабируем и полезен начин. Става въпрос за прилагане на значими технологии.“
Ребрандингът е не просто визуална промяна, а ангажимент за яснота и последователност в начина, по който Avenga се представя пред своите клиенти, партньори и, най-важното – пред своите служители.
Карел Комарек, основател на KKCG, инвестиционната група зад Avenga, каза: „С Avenga събрахме на едно място правилните хора, правилния мащаб и правилния начин на мислене, за да помагаме на клиентите да решават критични предизвикателства. Този обединен бранд отразява силата на нашата дългосрочна визия и вярата ни в технологиите като двигател за прогрес. Горди сме да подкрепяме Avenga в нейния път към лидерство в глобалния сектор.“
Въвеждането на новата идентичност на Avenga започва днес, но в следващите месеци компанията ще продължи да разширява присъствието си на ключови пазари и да задълбочава възможностите си в областите на данните, AI-насочената трансформация и дигиталното инженерство. Компанията остава фокусирана върху предоставянето на дългосрочна стойност за клиентите чрез значими технологии.

За Avenga
Avenga е глобален консултантски и технологичен партньор, създаващ персонализирани решения за справяне със сложни бизнес и социални предизвикателства.
С над 6000 експерти от цял свят, ние предоставяме пълен спектър от услуги, включително бизнес и технологично консултиране, корпоративни платформи, потребителско изживяване (CX), UX/UI дизайн, управлявани услуги, продуктово инженерство и разработка на специализиран софтуер. Подпомагаме широк спектър от индустрии – от телекомуникации и сателитни оператори до банкиране, производство, автомобилостроене и науки за живота, като помагаме на клиентите си по пътя към AI-насочената трансформация.
Възможностите ни в областта на изкуствения интелект са интегрирани във всички услуги, позволявайки на организациите да внедрят интелигентна автоматизация, да ускорят вземането на решения и да предоставят персонализирано потребителско изживяване.
Avenga е част от групата KKCG.

За KKCG
KKCG е инвестиционна и иновационна група в сферите на лотария и игри, енергетика, технологии и недвижими имоти. Основана от предприемача, инвеститор и филантропКарел Комарек, KKCG разполага с повече от 16000 служители от 37 държави в портфолиото си от компании и над 10 милиарда евро активи под управление.
Бизнесите на KKCG включват, наред с други, Allwyn – международен оператор на лотарии; MND Group – международен производител и доставчик на традиционна и възобновяема енергия; ARICOMA и Avenga, които предоставят цялостни IT услуги и разработка на специализиран софтуер в глобален мащаб; и KKCG Real Estate Group.
Опериращи на няколко континента, компаниите от KKCG използват капитал, мрежи и знания от цялата група, за да осигурят печеливш и устойчив растеж в дългосрочен план.
KKCG е ангажирана с подкрепата на общностите, в които оперира, като допринася за обществата, в които работи.
For more information, please visit the websites:
KKCG: kkcg.com
Avenga: avenga.com

Media contact
Marina Domazetovska
Head of PR & External Communications, Avenga
+38971229112
marina.domazetovska@avenga.com